סיוע אווירי: מטוסי הכיבוי מיוון וקפריסין נחתו בישראל

יוסי אשר 1 Comment on סיוע אווירי: מטוסי הכיבוי מיוון וקפריסין נחתו בישראל

בהתאם לבקשת ממשלת ישראל, מספר מדינות הודיעו כי ישלחו את מטוסי הכיבוי שלהן לסייע למדינת ישראל במלאכת כיבוי השריפות ברחבי הארץ • הבוקר נחתו ארבעה מטוסים ו-50 אנשים צוות מיוון וקפריסין

צילום: משטרת ישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהתאם לבקשת ממשלת ישראל ממדינות שכנות, לפנות בוקר נחתו מטוסי כיבוי מחו"ל שיתגברו החל מהיום את המטוסים הישראלים במאמצי הכיבוי.

בשעות אלו ממשיכים לפעול צוותי החירום וההצלה, בפיקוד משטרת ישראל, לכיבוי שריפות שונות שפרצו ברחבי הארץ, בחסימות תנועה ובפינוי תושבים ממוקדי הסכנה בעת הצורך. הכל ע"מ להציל חיי אדם ולמנוע פגיעה ברכוש תוך שמירה על מרקם חיים תקין ככל שניתן. החל מהבוקר האש הגיעה גם לאזור מודיעין וכביש 443 והכוחות פועלים גם בשעות אלו.

בנוסף למאמצי הכיבוי המשמעותיים מהקרקע, מערך מטוסי הכיבוי שעבר לאחרונה לאחריות המשרד לבט"פ ומשטרת ישראל פועל כל העת מהאוויר ע"מ להיאבק במוקדי האש. החל מהבוקר התווספו ארבעה מטוסי כיבוי שהגיעו מיוון ומקפריסין למאמץ זה, ובהמשך צפויים להגיע מטוסי כיבוי ממדינות נוספות (קרואטיה, איטליה, רוסיה).

ארבעת המטוסים שהגיעו יחד עם 49 אנשי צוות, 1 מסוג 'אייר טרקטור' (קפריסין), 2 מסוג 'בומבדיר' (יוון), 1 מסוג 'הרקולס' (יוון), ישתלבו בפעילות מבצעית בתום הכנות קצרות, תאומים ותדריך.  במשטרה מציינים כי כי יתרונם הבולט והערך המוסף העיקרי של מטוסים אלו הוא ביכולת הקיבולת שלהם והם צפויים לסייע משמעותית במאמצי הכיבוי הנרחבים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד להם ששלחו עזרה